Feb 7, 2010

"susah gak erk,tetibe jd jutawan segera ni.."

kami okb!
awal2 dpt allowance ni,sume org jd rambang mata.
sume org akan jd sgt updated ngn berita pasal sale kt shopping2 mall..
latest gadjets,
latest fashion..
perfume untok valentine.. n blabla.


tu org lain,bkn aku laaa.. [haha]

aku mn pnah berbelanja smpai cmtu.
sentiasa berjimat, dan hidup dlm kesederhanaan.. [isi bakul penuh2, pastu angkat sndiri]

smlm,
aku + moon + jemma..
kami keluar untok "release tension" sekaligus, release duit gak.


aim aku,
just nk beli barang keperluan je..
tp bila dh abes shopping2 tu.. tetiba rs seperti diri ini kembali papa kedana..
my expenditure : smlm + da day before = almost 1k


da day before,
i went out with fatin, n bought a pair of wedge shoes.tu je..
plus makan2
smlm,


i bought some stuffs for me facial treatment..
n makan2.. [makan tu wajib]haha.


namun,aim masih blom tecapai.
ade lg bende yg dh lame di"aim", tp blom dibeli.
tp,duit dh kurang sgt ni.. br 2 hari! adoi...


susah gak erk, kalo dh lame idop papa,
tetiba jd jutawan segera.[padahal 5k je,blom layak jd "jutawan"]



[ hasil photography azzy ]

2 comments:

  1. org kaye~ kite ni pkai mende biase2 jek...
    pkai 'simple' jek...
    ngn motto nye...
    'smile...it's simple'~
    huhuhuhuhu...
    :)

    ReplyDelete
  2. hahaa...
    gembire sbb name aku ade gak dlm p0st nih..hahaa

    ReplyDelete