Feb 10, 2011

perjanjian aku bersama nadiah roslan.

4tahun yang lalu,
termeterai satu perjanjian diantara mas sharini dan nadiah.
perjanjian yang sgt serius. boleh juga dipanggil 'perjanjian hidop-mati'.. atau juga perjanjian 'berdarah'.
waahh..

isi kandungan perjanjian:
1. kalo aku xde boifren lg smpai umo 30, aku sanggup single dan mahu menghabiskan masa dgn melancong bersama geng2 single.
2. kalo ibubapaku mencarikan aku calon suami dan memaksa aku untuk menerima jejaka itu, aku tak nak terima dan mahu melarikan diri ke rumah nadiah.
3. nadiah wajib merahsiakan tempat persembunyian itu dari pengetahuan ibubapaku.
4. jika aku sgt keciwa, aku akan membawa diri dan memulakan hidup baru.

tp beberapa bulan lepas tu,
nadiah bgtau aku.. family nya akan berpindah ke kelantan.
aku keciwa dan gundah-gulana.
'nt mana aku nk lari. kalo stakat dlm kelantan, nt sure bapak aku dpt cari'

tp arini, nadiah mengeluarkan 1 statement:
"ayah aku nk start beniaga skang, xtau la jadi ke x kitorang nk pindah klantan"
ini bermakna, nadiah akan tinggal di tganu lame lg..
legaaaa~

haha.
abes serius la perjanjian ni.
[kalo btol2 serius, xde plak aku nk tulih kt sini]

p/s: nadiah, sila amek perhatian dan sentiasa bersedia menerima ketibaan aku kt umah mu.

5 comments:

  1. haha.aku rasa sume perjanjian tu xkan jadi as u'll get married soon~hehe
    believe me!hahaha

    ReplyDelete
  2. ak rse..kalo suami shimuk tawu wujudnye post ni kt blog nnt..cnfirm kne gelak 7 hari 7 mlm..hahaha..

    ReplyDelete
  3. yup aku skong hani..ko msti kwen b4 umo 30..shimuk kn cntek n hot~hehe

    ReplyDelete
  4. hani, statement ko mmg xmenahan.bile nye aku nk kawen ni? ckp sket..!! haha.
    fieqa,mn tau.. kot2 dlm tempoh aku melarikan diri tu, sbenarnye aku g kawen.. ape2 pon, korang kne sentiasa roger mcna.dptkan update aku. hahahaha.
    ida:aku hot n cantik? harus... :)

    ReplyDelete