Feb 13, 2010

jejaka berbaju oren..

disebabkan seminggu ni hari2 kami diisi dgn melakukan kerja2 ilmiah..
arini, aku+moon+aya kua meronggeng ke KLCC.

jika sudah ke sana,
xsah jika aku xsinggah kt kino. tgk2 novel best,bkn buku academic.
2x aku masuk kino arini,gara2 xpuas ati sbb xjumpe novel yg dh lame di"aim".

masa 1st tym masuk tu,
aku ade perasan sorang lelaki berbaju t-shirt oren sedang mencari buku..
tp aku wat xtau je la,sbb xknal.

then, 2nd tym masuk kino,
aku+aya menuju ke mesin nk cari buku..
dikala aya menaip tajuk buku tu,aku perasan lg mamat bju oren td sedang melihat kami.
erm..muke nmpak cm baik.maybe die around late 2o's or early 30's.
disebabkan die adalah stranger,maka aku wat cm xnmpak je la.

bile aku g je kt rak buku yg dicari itu..
tetibe ak nmpak laki tu dtg menghampiriku smbil tesenyum.. seram pon ade gak tgk die senyum~huhu

laki baju oren: awk cari buku ape?
shimuk: owh,sy cari buku ni.. [smbil tnjuk buku kt rak tu]
laki baju oren:ooOOoo..[senyumnye makin lebar].. name awk ape?
.........................................................ak trus jd blur bile die tnya cmtu.ape kejadahnye mamat ni nk tau name aku????
shimuk: erm,knape?.... mas,name sy.

laki bju oren tu pon pergi menuju kt rak lain smbil senyum lg.. aneh2~
nape ak slalu jumpe org plek cmni erk??? jgn la aku kne f****ing lg..fobia2!
smpai la aku ke kaunter nk bayar, die tgk aku dr jauh smbil melemparkan senyumannya yg mengerikan itu..
ya tuhan,lindungilah aku~
"i hate food"
munirah bersama ayam penyet
shimuk+aya=kami pasangan bahagia. haha!
[xlame lg kami akan "breakup" dan meneruskan hidup masing2]hikhik.

1 comment: