Feb 19, 2010

j . i . j . i . k

hari ni, rekod 2010 aku tercemar!
ingatkan taon ni,aku akan terselamat dr sebarang harassment n f****ing...
tp petang td, aku kene lg.. damn!

huhu.

siang td,aku+aya+moon.. kami bersama2 ke sogo.. [haha.itulah tempat pelaburan kami]

dikala aku+aya berlegar2 di area booth perfume, kami melintasi 1 makhluk yg asalnya dr kaum adam..
die kelihatan seperti seseorang dlm lingkungan 30an, dh mcm bapak orang la..
sedang berdiri di 1 sudut bersebelahan dgn kedai jam..
seperti sedang menunggu seseorang.

sedang rancak berborak mengenai perbelanjaan harian,kami hanya melintasi manusia itu..
omg~ die bg aku pandangan gatal yg sgt menjijikkan!
n aku tau.. kemana arah anak matanya..
dlm masa yg sama, die mendekatkan mulutnya pd telingaku dan berkata.. "Uuuuu.. ********!"
ow,damn!
manusia mcm ni xlayak idop..
patot kene humban kt loji taik je! haish.. geramnye aku..

dah la tua.. hodoh.. buncit.. gatal plak tuh!
huhu..

kalo dh dlm keadaan cmtu,
aku xmampu lg nk pk ape2.. rasa mcm keselamatan diri sgt terancam.
aku terus pgg tangan suraya,.. terdiam.. n aku sedar gak,air mata aku menitik..
ya Allah,takutnye aku..
jgn la ape2 yg xsepatotnye belaku..

huhu..
xpnah terlintas di hati aku nk mempersoalkan takdir,
tp knape aku slalu kene bende2 cmni?????
kalo nak kata aku berpakaian xsenonoh, tym aku berbaju kurung pon.. aku pnah kene gak.
huhuhuhuuu..
aku pernah berada ditahap hallucination gara2 takot dgn sume ni..
tp,alhamdulillah.. i managed to overcome it.

ya Allah,lindungilah aku~
..sobsob..

3 comments: