Dec 13, 2010

yess..finally,i made it!

today, is the 1st day of this new sem..
but, this sem.. is the last sem in this uni. mcm ape je ayat aku.

arini, 1st day lecture.so,nothing much.

utk menghilangkan kebosanan, n merealisasikan impian aku yg dah lame tertunggak..
aku g jog ptg td.
tp disebabkan ramai org, aku segan.

so, i made a decision..
better aku briskwalk.at least, its effective jugak.
n guess..
aku bejaya briskwalk pusing satu uia!
n i took only a few minutes to finish it [less than one hour]
kire ok la for someone yg sgt terkenal dgn bejalan lambat cm aku ni.. [grin]

route: tasik kayak - library - fac of law - fac of econ - admin - fac of archi - fac of engin - edu - mahallah2 - end.

b4 ni,
aku pnah menyuarakan hasrat aku nk jalan kaki pusing uia
at least, b4 meninggalkan uni ni.. aku akan buat gak even sekali.
but they said, it is a nonsense idea.

tp tgk,
se-nonsense cmne pon.. i managed to do it today.
bukan nk show off, but
xde ape yg nonsense n impossible if we really want it,kan?
waaa..gembira sgt thou kaki agak lenguh.
by day, i'll try to improve the record.haha. kne catat masa nih.[berangan]

2 comments: