Dec 15, 2010

kini,aku hidop bermusuh!

aku benci ko.
dulu,ko xde pon.tp knape skang ko tetbe muncul?
dah la dtg, ngn geng2 skali.
abes cool la tu?

ko mmg menyusahkan idop aku.
ko tau x, class aku dah la pack sem ni,
tambah plak keje aku ngn melayan ko.
dalam sehari, berkali2 aku kne bersihkan bilik.
kalo aku ade bibik,xpe gak.
[gile ape nk bawa bibik dtg hostel]

hanya satu janji aku kt ko,
idop ko xkan lama.
kejap lg, aku akan g buat laporan ttg kehadiran ko.
laporan kali kedua,supaya tindakan tegas akan diambil.
mati la ko ngn konco2 nt.
hahahah! puas ati aku.

dah byk ridsect suraya aku guna.
sbb nk mematikan ko.
[tp ak jumpe artikel ckp, jgn guna aerosol utk menghapuskan species ko]
huuh.nmpaknya, aku dh ambil langkah yg salah.
tp ape aku kesah, yg penting korang mati,
wahai anai-anai.. tamatlah riwayatmu cepat2.aku dah xsanggup.
cis! cis!

[saje buat tulisan merah, kasi nmpak marah lebih] hehe.

5 comments:

  1. oi, beli racun anai2..kejap je jalan anai2 tu..
    pasttikn semut gtal xde kt bilik. if ade semut gatal,kelkatu..tnda nye anai2 ade..

    ReplyDelete
  2. semut n kelkatu xde.tp anai2 ade.
    dah buat report.kasi die cepat sket settle anai2 ni.kalo x, mau runtuh siling bilik aku nih.

    ReplyDelete
  3. ganti lik ridsect ak!!!!!!!!!!!!!!!! haha

    ReplyDelete
  4. hapuskan mereka!
    slmt berjuang!
    bilik aku byk semut tetiba balk cuti ni.musykil tul aku.huhu

    ReplyDelete
  5. blik aku pun smut bnyk...blik umi n gurl dh ade anai2...haish tkut melarat plak..:(

    ReplyDelete