Jan 24, 2010

yesterday's jOurney

smlm, shimuk travel pulang ke kampung halaman; Machanster.
sorang2.. nek bas.huhu..

sebbaik shj bas smpai di terminal,
aku cepat2 la naik.. kang xpasal kne tinggal plak.btw,aku org 1st naik.
just after aku duduk je..
naiklah sepasang suami isteri kt ats bas tu..

pompuan tu (si isteri) menghantar suaminya menaiki bas, siap hantar smpai kt seat lg..
then,they are kissing each other. haish,segan plak aku tgk drama di depan mata.
but,aku ignore je la.dlm ati aku,ish.. baiknya diorang ni.nmpak cm loving gile.
lepas je adegan itu,si isteri tu pon say bye kt suaminya lalu turun dr bas itu.
b4 dat,sempat la die senyum kt aku..

a few minuter later,bas pon bergerak..
blom sempat bas tu bergerak keluar dr terminal..
sikap si suami itu mula berubah, tanduk dah tumbuh ke bang??
aku nmpak,die mula usha2 pompuan kt seblah..
henpon plak,xhenti2 sms n call.. sekejap sebut name pompuan lain,kejap lg.. name pompuan lain plak. adoi~~

good impression aku thadap die awal td,kini dh berubah..
cis! laki ni.. miang nk mampos! dh ade bini.. stil gatal.
perbuatan die membuatkan aku sgt tak selesa.
menyampah pon ade gak.. ckp tepon kuat gile,mcm die sorang je ade henpon.. [wei,aku pon ade henpon jugak la!]haha..

disebabkan meluat mendengar suara miang itu.. aku pon sumbat la earphone.n dgr lagu smpai volume maximum.haha!
smpai umah je,ak rs cm sedikit pekak.

No comments:

Post a Comment