Feb 19, 2011

knape?

knape ckp,
"eee.. pompuan tu.. suke kawan ngn laki.kejap ngn org tu, kejap ngn org ni"
tp, diri sendiri,
asek ber'sms ngn laki. kalo keluar, siap pgg2 tgn.. main2 kaki. [yek!]

knape ckp,
"aku sgt xsuke org yang buat post emo kt blog.suke ckp xpuas ati ngn org tu la.. ngn org ni la.."
tp diri ko sendiri,
belambak2 post cmtu kt blog. siap ade gamba lg.

knape ckp,
"eeee.. [smbil mencebik] jijiknya pompuan tu.. tgk la bf die cmne. mcm org xde masa depan"
tp diri ko sendiri,
adakah ko dh pilih org yg betul?

knape ckp,
" die tu memang.. nk org ikot ape yang die ckp je"
tp diri ko sendiri,
ko gak yg tnya opinion org tersebut. bile diberi suggestion ko ckp cmtu plak. memang serba serbi xbetul kot ngn ko ni.

knape ckp,
" since ko couple, ko dah xkesah pasal kawan2 ko yg lain. padahal, ko knal kitorng lg lama dr laki tu"
tp diri ko sendiri,
do the same thing.

knape ckp,
'ala.. enjoy la dulu beb. muda sekali je. nt dah tua aku berubah la"
aku nk tnya ko,
"mati 2 kali ke beb?"

knape ckp,
"cecey.. apsal ngn ko skang ni? tudung besar je.. baik gile"
aku nk tnya ko,
"salah ke aku buat cmni?? ko tu,bile nk berubah?"

knape ckp,
"aku selalu xbenasib baik. xmcm korang.. "
aku nk ckp sket,
jgn merungut, sume tu Tuhan dh tetapkan.ade hikmahnya.

knape ckp,
"ish.. aku ni asek xsihat je.xsuke la cmni"
aku nk ckp sket,
"sakit tu penghapus dosa. saba la. mungkin ade petunjuk disebalik tu"

sekian dulu.

2 comments:

  1. wah,ida.. bersemangat! haha
    nway, aku main tulis je masa ni. br bgn tido.
    plus, aku ade terbaca 1 article b4 this. suddenly dpt idea.

    ReplyDelete