May 15, 2010

desperate? Or crazy?

siang td, bekalan air sedikit terganggu..
so, ibuku menyuruh aku utk pegi check kt meter air, kot2 ade org off..
dgn patuhnye.. aku pon pegi la membuat pemeriksaan.

disaat aku tgh struggle memusingkan kepala paip kt meter air yg behadapan dgn jalan utama,
[nway, jarak antara meter air n jalan utama tu agak jauh gak sbnrnye]
tetibe dtg sebuah motor yg secara mengejut stop btol2 depan aku..
it was a guy in late 20's, specky, and he was wearing a jacket.. nmpak cm ade logo pejabat kerajaan..

die: hai!
aku: [senyum je]
die: eyh, awak stil study ke skang?
aku: aah, study lg.. [smbil terpinga2,dlm ati,"die ni knal aku ke??"]
die: Ooo.. brp taun lg?
aku: lame lg.. 2thn.. [ smbil berpk, "sape die ni??"]
die: awk dah kawen? [while ogling]
aku: huh?? [frowning]
die: sy nk kawen ngan awk.
aku: [memberi pandangan jijik tanpa berkata2]
die: sy serius ni.. nt bgtau mak awk ye..
aku: ape ni?
die: sy nak kawen ngan awk. sy btol2 serius. awk ade no tepon x?
aku: [geleng n tros blah..dlm ati,"die ni gile ke?"]
die: awaakkkk!!!!

haha.. ade jugak org cmni erk. sawan ke ape ntah..
nk ckp die tu org gile, nmpak cm waras n educated je,
nk ckp 100% waras, acting cm sewel2 sket.
hahaha..
tp menakutkan jugak la moment tuh..

3 comments:

  1. hahaha. apekah? lain kali sepak je smpi die jatuh motor.

    ReplyDelete
  2. mas found another boat...hope kali nie x karam mas...huhuhu..

    ReplyDelete
  3. owh, i dun wan this boat,ieda..
    better i dun have boat 4ever than this 1.haha

    aqma,
    mn bleyh.. ak kne la jaga imej sopan.
    mn tau ntah2 putera raja ke tu.. hahaha..
    uUuw,xnak~

    ReplyDelete